آخرین فرصت تهیه مدرسه یوتیوب با 50% تخفیف, فقط تا 4 فروردین فرصت دارید

چقدر طول میکشه تا تو یوتیوب به 1000 اشتراک ( سابسکرایب ) اول برسیم؟

2 / 4

عموما این اولین سوالیه که مردم میپرسند ، کی به 1000 سابسکرایب میرسیم ؟

رسیدن به 1000سابسکرایب یا اشتراک اول بسیار حائز اهمیت است. چون با رسیدن به این مقدار میتوانید درآمد دلاری خود را از یوتیوب شروع کنید.در واقع رسیدن به 1000 سابسکرایب یا اشتراک اول آرزوی هر یوتیوبر تازه کاری است. بارسیدن به 1000 سابسکرایب نه تنها درآمد دلاری شما شروع میشود بلکه شاهد واکنش ها ، نظرات و بازخوردهای مشترکین کانال خود نیز میشوید و این به شما کمک میکند تا سریعتر رشد کنید و بیشتر و بیشتر دیده شوید.

اما رویا و امید رسیدن به 1000 سابسکرایب اول در خیلی ازمواقع تبدیل به ناامیدی میشود. ایرانی های زیادی هستند که با وجود سالها فعالیت در این پلتفرم هنوز به 1000 اشتراک اول خود نرسیده اند. این امر خیلی از اوقات باعث میشود که فرد از ادامه راه منصرف شود. از طرفی گاهی اوقات ، ممکن است کانال هایی را مشاهده کنید که بسیار دیرتر از شما شروع کرده اند اما ظرف مدت چند ماه به 1000 سابسکرایب اول خود میرسند.

بطور متوسط چقدر طول میکشد تا یک کانال یوتیوبی به 1000 اشتراک اول خود برسد؟

درواقع اطلاعاتی که TubeFilter جمع آوری کرده نشان میدهد که به طور متوسط برای رسیدن به 1000 سابسکرایب 22 ماه زمان لازم است. باید توجه کرد که 22 ماه یک میانگین جهانی است. برخی از کانال ها ممکن است 6 ماهه رشد کنند وبه 1000 سابسکرایب برسند و برخی دیگر 5 ساله. جالب است بدانید که این میانگین در سال 2018 تنها 9 ماه بود ، در سال 2019 به 12 ماه تبدیل شد و در سال 2020 به 22 ماه رسید

میانگین زمان به درآمد رسیدن یک کانال یوتیوب

باید توجه داشت که مزیت سیستم درآمدی یوتیوب نسبت به پلتفرم های دیگرو همچنین ورود میلیون ها نفر کاربر جدید خصوصا بعد از دوران همه گیری ویروس کرونا باعث شده تا رقابت دریوتیوب انقدر جدی شود که رسیدن به 1000 اشتراک تا 22 ماه طول بکشد. اما نگران نباشید اوضاع در ایران متفاوت است.

میانگین 22ماه برای رسیدن به 1000اشتراک اول یک مقیاس بین المللی است و به کانال های اینگلیسی زبان اشاره دارد. میدانیم که دو سوم کانال های یوتیوب را کانال های اینگلیسی زبان تشکیل میدهند. پس با توجه به تعداد زیاد کانال ها و رقابت شدید آنها ،رشد در این فضا سخت و طاقت فرساست.

اما در ایران بیزنس یوتیوبی تازه کشف ، در حال حاضر کمتر از 500 کانال یوتیوبی فعال ایرانی وجود دارند. مخاطبین یوتیوب که اکثرا ده های 80 و 70ی هستند تشنه محتوا هستند. میتوان گفت که فضای یوتیوب ایرانی تا هزاران کانال دیگر ظرفیت دارد

میانگین رسیدن به 1000 سابسکرایب یا اشتراک اول در بین کانال های ایرانی چقدر است؟

میانگین رسیدن به 1000 سابسکرایب یا اشتراک اول در بین کانال های ایرانی 14 ماه است. جالب است بدانید که این میانگین در سال 2018 ، 9 ماه و در ساله 2019 ، 11 ماه شد. همچنین طبق بررسیهای TubeFilter میانگین زمان رسیدن به 100 اشتراک اول نیز 3 ماه تخمین زده شده. زمان بر بودن پیشرفت در پلتفرمی مثل یویتوب بابت این است که هوش مصنوعی گوگل که وظیفه معرفی کانال شما را دارد در ابتدای کار بسیار محتاط عمل میکند. او میخواهد مطمین شود که شما کانال منظمی دارید ، به صورت مستمر محتوا تولید میکنید و به قوانین احترام میگذراید. در این صورت است که شمارا لایق پیشرفت دانسته و کانال شما را به دیگران پیشنهاد میکند.

همه چیز به عملکرد شما بستگی دارد

اگر قصد فعالیت در یوتیوب را دارید پیشنهاد می کنم که در گیر مسائل حاشیه ای از این قبیل که چقدر زمان میبرد و چقدر طول میکشد نشوید. همه چیز به عملکرد شما بستگی دارد. به عنوان مثال خود من از سال 2015 کار در فضای یوتیوب فارسی را شروع کردم اما بعد از گذشت یکسال فقط 16 سابسکرایب بدست آوردم. اما وقتی از سال 2017 تصمیم گرفتم با تمام تمرکزم روی یوتیوب کار کنم ظرف 7 ماه به 1000 سابسکرایب رسیدم و در مرحله بعد در کمتر از 9 ماه من به هدف بعدم یعنی 10،000 اشتراک رسیدم.

آقای علی منصوری ، یکی از دانشجویان مدرسه یوتیوب ، توانست در کمتر از 5 ماه به 900 سابسکرایب برسد. پس هر چیزی امکان پذیر است و همه چیز به عملکرد شخص شما بستگی دارد.

درپایان یادآوری میکنم که با گذرزمان و ورود افراد جدید رقابت در بین کانال های یوتیوبی سخت تر وزمان برتر میشود. پس اگر قصد فعالیت و درآمد در پلتفرم یوتیوب را دارید بهتر است از همین امروز شروع کنید. ممکن است سال آینده ، سال سختری برای شروع باشد ، بهتر است ، فرصت را از دست ندهید.

رامون طالع

رامون طالع

رامون طالع هستم، یه مشاور کسب و کار و تو این وب سایت بهتون یاد میدم که چطور درآمد آنلاین داشته باشید.

9 پاسخ

  1. سلام من با شورت کارت هایی که میزارم ۳۶۰ تا جمع کردم
    می خواستم بدونم زمانی که به هزار تا ساب برسم ویدیو های طولانی بزارم بازدید می‌خوره یا نه ؟
    چون که الان نمیخوره

  2. سلام دوستان گلم امیدوارم حالتون خوب باشه اگر دوست دارید در مورد بریتیش کلمبیا و مکان هایی مثل سوپر مارکت ها، کتابخانه، نمایشگاه و مکان های دیدنی بیشتر بدونید حتما یه سر به کانال من بزنید پشیمون نمیشد. کانال من mojganM هست

  3. سلام وقت بخیر
    دوستانی که فکر میکنن کار یوتیوب بیش حد ساده هست کاملا در اشتباه هستند
    من خودم حدودا ۶ ماه هست که در یوتیوب فعالیت دارم حدودا ۲۰ تا ساب یا همون مشترک دارم که یوتیوب فقط ۶ تا رو حساب کرده
    چنل من هم اسمش OVER GAME هست

    1. درست میگی کار تو یوتیوب اصلا آسون نیست باید محتوای جذابی خلق کنی و مدام ثبات قدم داشته باشی یعنی ول نکنی راه رو.
      من فکر میکنم تنها رمز موفقیت تو این پلتفرم ثبات و قدم و ساهت محتوای جذابه که هردوش سخته

دیدگاهتان را بنویسید